EBA Lager onderwijs (Diepenbeek) (180 sp.)
2025-2026
Als algemene toelatingsvoorwaarden voor een bacheloropleiding gelden:
a) een diploma van het secundair onderwijs uitgereikt tot en met het schooljaar 2024- 2025;
b) een diploma secundair onderwijs, onderwijskwalificatie niveau 4, uitgereikt vanaf het schooljaar 2024-2025;
c) een diploma van het hoger onderwijs van het korte type met volledig leerplan;
d) een diploma van het hoger onderwijs voor sociale promotie, met uitzondering van het Getuigschrift Pedagogische Bekwaamheid, of
e) een diploma of certificaat, uitgereikt in het kader van het hoger beroepsonderwijs;
f) een diploma van bachelor of master;
g) een studiebewijs dat krachtens een wettelijke norm, een Europese richtlijn of een internationale overeenkomst als gelijkwaardig met 1 van de voorgaande diploma’s wordt erkend.
Het instellingsbestuur kan personen toelaten die in een land buiten de Europese Unie een diploma of certificaat hebben behaald dat niet als gelijkwaardig is erkend. Dit kan enkel op voorwaarde dat dit document toegang verleent tot een bacheloropleiding in het land waar het is uitgereikt die vergelijkbaar is met een Vlaamse bacheloropleiding én op voorwaarde dat aan de authenticiteitscontrole van de betreffende diploma’s of certificaten is voldaan, voor zover door de Vlaamse overheid maatregelen zijn uitgevaardigd.
2024-2025
Als algemene toelatingsvoorwaarden voor een bacheloropleiding gelden:
a) een diploma van het secundair onderwijs uitgereikt tot en met het schooljaar 2024- 2025;
b) een diploma secundair onderwijs, onderwijskwalificatie niveau 4, uitgereikt vanaf het schooljaar 2024-2025;
c) een diploma van het hoger onderwijs van het korte type met volledig leerplan;
d) een diploma van het hoger onderwijs voor sociale promotie, met uitzondering van het Getuigschrift Pedagogische Bekwaamheid, of
e) een diploma of certificaat, uitgereikt in het kader van het hoger beroepsonderwijs;
f) een diploma van bachelor of master;
g) een studiebewijs dat krachtens een wettelijke norm, een Europese richtlijn of een internationale overeenkomst als gelijkwaardig met 1 van de voorgaande diploma’s wordt erkend.
Het instellingsbestuur kan personen toelaten die in een land buiten de Europese Unie een diploma of certificaat hebben behaald dat niet als gelijkwaardig is erkend. Dit kan enkel op voorwaarde dat dit document toegang verleent tot een bacheloropleiding in het land waar het is uitgereikt die vergelijkbaar is met een Vlaamse bacheloropleiding én op voorwaarde dat aan de authenticiteitscontrole van de betreffende diploma’s of certificaten is voldaan, voor zover door de Vlaamse overheid maatregelen zijn uitgevaardigd.
-
-
Verplichte opleidingsonderdelen
Alle onderstaande opleidingsonderdelen van deze groep zijn verplicht op te nemen.
3 sp. Taal Centraal QB1209 docenten- J.Claesen (coördinator)
- I.Bocken
- J.Claesen
- M.Creemers
- H.Vanbrabant
docenten
- J.Claesen (coördinator)
- I.Bocken
- J.Claesen
- M.Creemers
- H.Vanbrabant
Taal Centraal (3 sp.) QK1219 docenten- I.Bocken
- J.Claesen
- M.Creemers
- H.Vanbrabant
docenten
- I.Bocken
- J.Claesen
- M.Creemers
- H.Vanbrabant
3 sp. RZL: levensbeschouwelijke vorming QB1211 docenten- B.Gevaert (coördinator)
- T.Jerbouh
- W.Leunen
- E.Van Waes
- N.
docenten
- B.Gevaert (coördinator)
- T.Jerbouh
- W.Leunen
- E.Van Waes
- N.
RZL: levensbeschouwelijke vorming (3 sp.) QK1221 docenten- T.Jerbouh
- W.Leunen
- E.Van Waes
- N.
docenten
- T.Jerbouh
- W.Leunen
- E.Van Waes
- N.
3 sp. Wereldleraarschap: mens en aarde, nu en later QB1212 docenten- S.Van Der Borght (coördinator)
- E.Kenis
- W.Leunen
- S.Van Der Borght
docenten
- S.Van Der Borght (coördinator)
- E.Kenis
- W.Leunen
- S.Van Der Borght
Wereldleraarschap: mens en aarde, nu en later (3 sp.) QK1222 docenten- E.Kenis
- W.Leunen
- S.Van Der Borght
docenten
- E.Kenis
- W.Leunen
- S.Van Der Borght
5 sp. Pedagogische wetenschappen: ontwikkelen en leren 1 QB1365 docenten- H.Kuijpers (coördinator)
- B.Nowé
- H.Wuytens
- N.
docenten
- H.Kuijpers (coördinator)
- B.Nowé
- H.Wuytens
- N.
Pedagogische wetenschappen: ontwikkelen en leren 1 (5 sp.) QK1375 docenten- H.Kuijpers
- B.Nowé
- H.Wuytens
- N.
docenten
- H.Kuijpers
- B.Nowé
- H.Wuytens
- N.
3 sp. WO: exploreer en leer wetenschappen en techniek QB1689 docenten- E.Kenis (coördinator)
- S.Van Der Borght
- N.
docenten
- E.Kenis (coördinator)
- S.Van Der Borght
- N.
WO: exploreer en leer wetenschappen en techniek (3 sp.) QK1688 docenten- E.Kenis
- S.Van Der Borght
- N.
docenten
- E.Kenis
- S.Van Der Borght
- N.
4 sp. Wiskunde: natuurlijke getallen QB1771 docenten- L.Jacobs (coördinator)
- V.Martens
- N.
docenten
- L.Jacobs (coördinator)
- V.Martens
- N.
Wiskunde: natuurlijke getallen (4 sp.) QK1771 docenten- L.Jacobs
- V.Martens
- N.
docenten
- L.Jacobs
- V.Martens
- N.
4 sp. Taal: lezen QB1291 docenten- H.Vanbrabant (coördinator)
- J.Claesen
- M.Creemers
- H.Vanbrabant
docenten
- H.Vanbrabant (coördinator)
- J.Claesen
- M.Creemers
- H.Vanbrabant
Taal: lezen (4 sp.) QK1301 docenten- J.Claesen
- M.Creemers
- H.Vanbrabant
docenten
- J.Claesen
- M.Creemers
- H.Vanbrabant
3 sp. WO: exploreer en leer mens en maatschappij QB1690 docenten- W.Leunen (coördinator)
- S.Van Der Borght
- N.
docenten
- W.Leunen (coördinator)
- S.Van Der Borght
- N.
WO: exploreer en leer mens en maatschappij (3 sp.) QK1690 docenten- W.Leunen
- S.Van Der Borght
- N.
docenten
- W.Leunen
- S.Van Der Borght
- N.
4 sp. Wiskunde: cijferalgoritmes en meetkunde QB1773 docenten- L.Jacobs (coördinator)
- E.Maesen
- V.Martens
- N.
docenten
- L.Jacobs (coördinator)
- E.Maesen
- V.Martens
- N.
Wiskunde: cijferalgoritmes en meetkunde (4 sp.) QK1773 docenten- L.Jacobs
- E.Maesen
- V.Martens
- N.
docenten
- L.Jacobs
- E.Maesen
- V.Martens
- N.
5 sp. Pedagogische wetenschappen: ontwikkelen en leren 2 QB1774 docenten- B.Nowé (coördinator)
- H.Kuijpers
- B.Nowé
- H.Wuytens
- N.
docenten
- B.Nowé (coördinator)
- H.Kuijpers
- B.Nowé
- H.Wuytens
- N.
Pedagogische wetenschappen: ontwikkelen en leren 2 (5 sp.) QK1774 docenten- H.Kuijpers
- B.Nowé
- H.Wuytens
- N.
docenten
- H.Kuijpers
- B.Nowé
- H.Wuytens
- N.
4 sp. Français: compétences de base QB1220 docenten- H.Bijnens (coördinator)
- N.
docenten
- H.Bijnens (coördinator)
- N.
Français: compétences de base (BaLO) (4 sp.) QK1230 docenten- H.Bijnens
- N.
docenten
- H.Bijnens
- N.
6 sp. MUVO 1 QB1772 docenten- A.Meermans (coördinator)
- R.Claessens
- A.Meermans
- N.
docenten
- A.Meermans (coördinator)
- R.Claessens
- A.Meermans
- N.
MUVO 1 (6 sp.) QK1772 docenten- R.Claessens
- A.Meermans
- N.
docenten
- R.Claessens
- A.Meermans
- N.
13 sp. Praktijk 1 BaLO QB1775 docenten- W.Boes (coördinator)
docenten
- W.Boes (coördinator)
Praktijk 1 BaLO (13 sp.) QK1775 docenten- I.Bocken
- W.Boes
- J.Claesen
- M.Creemers
- L.Francken
- B.Gevaert
- C.Goorts
- L.Jacobs
- H.Kuijpers
- W.Leunen
- V.Martens
- A.Meermans
- S.Van Der Borght
- E.Van Waes
- J.Vos
- H.Wuytens
- N.
docenten
- I.Bocken
- W.Boes
- J.Claesen
- M.Creemers
- L.Francken
- B.Gevaert
- C.Goorts
- L.Jacobs
- H.Kuijpers
- W.Leunen
- V.Martens
- A.Meermans
- S.Van Der Borght
- E.Van Waes
- J.Vos
- H.Wuytens
- N.
3 sp. Taal: schrijven QB1296 docenten- M.Geerts (coördinator)
- H.Vanbrabant
- N.
docenten
- M.Geerts (coördinator)
- H.Vanbrabant
- N.
Taal: schrijven (BaLO) (3 sp.) QK1306 docenten- M.Geerts
- H.Vanbrabant
- N.
docenten
- M.Geerts
- H.Vanbrabant
- N.
3 sp. Enseigner le français à l'école primaire QB1297 docenten- H.Bijnens (coördinator)
- N.
docenten
- H.Bijnens (coördinator)
- N.
Enseigner le français à l'école primaire (BaLO) (3 sp.) QK1307 docenten- H.Bijnens
- N.
docenten
- H.Bijnens
- N.
3 sp. Wereldoriëntatie: thematisch werken QB1299 docenten- S.Van Der Borght (coördinator)
- C.Goorts
- S.Van Der Borght
- N.
docenten
- S.Van Der Borght (coördinator)
- C.Goorts
- S.Van Der Borght
- N.
Wereldoriëntatie: thematisch werken (3 sp.) QK1309 docenten- C.Goorts
- S.Van Der Borght
- N.
docenten
- C.Goorts
- S.Van Der Borght
- N.
4 sp. Wiskunde: rationale getallen QB1776 docenten- E.Maesen (coördinator)
- L.Lefevre
- E.Maesen
- N.
docenten
- E.Maesen (coördinator)
- L.Lefevre
- E.Maesen
- N.
Wiskunde: rationale getallen (4 sp.) QK1776 docenten- L.Lefevre
- E.Maesen
- N.
docenten
- L.Lefevre
- E.Maesen
- N.
3 sp. Pedagogische wetenschappen: doelgericht handelen 1 QB1777 docenten- B.Bunkens (coördinator)
- W.Boes
- B.Bunkens
- N.
docenten
- B.Bunkens (coördinator)
- W.Boes
- B.Bunkens
- N.
Pedagogische wetenschappen: doelgericht handelen 1 (3 sp.) QK1777 docenten- W.Boes
- B.Bunkens
- N.
docenten
- W.Boes
- B.Bunkens
- N.
7 sp. Wereldleraarschap: omgevingsonderwijs QB1664 docenten- L.Francken (coördinator)
- M.Creemers
- L.Francken
- W.Leunen
- S.Van Der Borght
- N.
docenten
- L.Francken (coördinator)
- M.Creemers
- L.Francken
- W.Leunen
- S.Van Der Borght
- N.
Wereldleraarschap: omgevingsonderwijs (7 sp.) QK1679 docenten- M.Creemers
- L.Francken
- W.Leunen
- S.Van Der Borght
- N.
docenten
- M.Creemers
- L.Francken
- W.Leunen
- S.Van Der Borght
- N.
3 sp. Taal: luisteren, spreken en taalbeschouwing QB1302 docenten- M.Geerts (coördinator)
- I.Bocken
- M.Geerts
- H.Vanbrabant
- N.
docenten
- M.Geerts (coördinator)
- I.Bocken
- M.Geerts
- H.Vanbrabant
- N.
Taal: luisteren, spreken en taalbeschouwing (3 sp.) QK1312 docenten- I.Bocken
- M.Geerts
- H.Vanbrabant
- N.
docenten
- I.Bocken
- M.Geerts
- H.Vanbrabant
- N.
3 sp. Wiskunde: probleemoplossend denken en metend rekenen QB1303 docenten- E.Maesen (coördinator)
- L.Lefevre
- E.Maesen
- N.
docenten
- E.Maesen (coördinator)
- L.Lefevre
- E.Maesen
- N.
Wiskunde: probleemoplossend denken en metend rekenen (3 sp.) QK1313 docenten- L.Lefevre
- E.Maesen
- N.
docenten
- L.Lefevre
- E.Maesen
- N.
3 sp. MUVO 2 QB1778 docenten- A.Meermans (coördinator)
- R.Claessens
- A.Meermans
- N.
docenten
- A.Meermans (coördinator)
- R.Claessens
- A.Meermans
- N.
MUVO 2 (3 sp.) QK1778 docenten- R.Claessens
- A.Meermans
- N.
docenten
- R.Claessens
- A.Meermans
- N.
4 sp. Pedagogische wetenschappen: doelgericht handelen 2 QB1779 docenten- B.Bunkens (coördinator)
- W.Boes
- B.Bunkens
- N.
docenten
- B.Bunkens (coördinator)
- W.Boes
- B.Bunkens
- N.
Pedagogische wetenschappen: doelgericht handelen 2 (4 sp.) QK1779 docenten- W.Boes
- B.Bunkens
- N.
docenten
- W.Boes
- B.Bunkens
- N.
18 sp. Praktijk 2 BaLO QB1780 docenten- W.Boes (coördinator)
- H.Bijnens
- I.Bocken
- B.Bunkens
- R.Claessens
- E.Kenis
- E.Maesen
- H.Vanbrabant
- N.
docenten
- W.Boes (coördinator)
- H.Bijnens
- I.Bocken
- B.Bunkens
- R.Claessens
- E.Kenis
- E.Maesen
- H.Vanbrabant
- N.
Praktijk 2 BaLO (18 sp.) QK1780 docenten- H.Bijnens
- I.Bocken
- B.Bunkens
- R.Claessens
- E.Kenis
- E.Maesen
- H.Vanbrabant
- N.
docenten
- H.Bijnens
- I.Bocken
- B.Bunkens
- R.Claessens
- E.Kenis
- E.Maesen
- H.Vanbrabant
- N.
4 sp. Taalbeleid QB1547 docenten- M.Geerts (coördinator)
- J.Claesen
- M.Geerts
- N.
docenten
- M.Geerts (coördinator)
- J.Claesen
- M.Geerts
- N.
Taalbeleid (4 sp.) QK1562 docenten- J.Claesen
- M.Geerts
- N.
docenten
- J.Claesen
- M.Geerts
- N.
4 sp. Wereldleraarschap QB1781 docenten- W.Leunen (coördinator)
- B.Gevaert
- W.Leunen
- N.
docenten
- W.Leunen (coördinator)
- B.Gevaert
- W.Leunen
- N.
Wereldleraarschap (4 sp.) QK1781 docenten- B.Gevaert
- W.Leunen
- N.
docenten
- B.Gevaert
- W.Leunen
- N.
3 sp. MUVO 3 QB1783 docenten- R.Claessens (coördinator)
- A.Meermans
- N.
docenten
- R.Claessens (coördinator)
- A.Meermans
- N.
MUVO 3 (3 sp.) QK1783 docenten- R.Claessens
- A.Meermans
- N.
docenten
- R.Claessens
- A.Meermans
- N.
3 sp. STE(A)M QB1782 docenten- S.Van Der Borght (coördinator)
- L.Jacobs
- E.Kenis
- S.Van Der Borght
- N.
docenten
- S.Van Der Borght (coördinator)
- L.Jacobs
- E.Kenis
- S.Van Der Borght
- N.
STE(A)M (3 sp.) QK1782 docenten- L.Jacobs
- E.Kenis
- S.Van Der Borght
- N.
docenten
- L.Jacobs
- E.Kenis
- S.Van Der Borght
- N.
9 sp. Pedagogische wetenschappen op kind-, klas- en schoolniveau QB1784 docenten- W.Boes (coördinator)
- B.Bunkens
- N.
docenten
- W.Boes (coördinator)
- B.Bunkens
- N.
Pedagogische wetenschappen op kind-, klas- en schoolniveau (9 sp.) QK1784 docenten- W.Boes
- B.Bunkens
- N.
docenten
- W.Boes
- B.Bunkens
- N.
6 sp. Praktijkonderzoek QB1785 docenten- B.Gevaert (coördinator)
- W.Boes
- M.Geerts
- B.Gevaert
- L.Lefevre
- A.Meermans
- S.Van Der Borght
- N.
docenten
- B.Gevaert (coördinator)
- W.Boes
- M.Geerts
- B.Gevaert
- L.Lefevre
- A.Meermans
- S.Van Der Borght
- N.
Praktijkonderzoek (6 sp.) QK1785 docenten- W.Boes
- M.Geerts
- B.Gevaert
- L.Lefevre
- A.Meermans
- S.Van Der Borght
- N.
docenten
- W.Boes
- M.Geerts
- B.Gevaert
- L.Lefevre
- A.Meermans
- S.Van Der Borght
- N.
25 sp. Praktijk 3 BaLO QB1786 docenten- W.Boes (coördinator)
- I.Bocken
- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
docenten
- W.Boes (coördinator)
- I.Bocken
- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
Praktijk 3 BaLO (25 sp.) QK1786 docenten- I.Bocken
- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
docenten
- I.Bocken
- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
-
Levensbeschouwelijke vorming
-
Levensbeschouwelijke vorming fase 2
Kies één opleidingsonderdeel.
6 sp. Levensbeschouwing: rooms-katholieke godsdienst I QB1596 docenten- B.Gevaert (coördinator)
- I.Geerinck
- B.Gevaert
- E.Van Waes
- N.
docenten
- B.Gevaert (coördinator)
- I.Geerinck
- B.Gevaert
- E.Van Waes
- N.
Levensbeschouwing: rooms-katholieke godsdienst I (6 sp.) QK1611 docenten- I.Geerinck
- B.Gevaert
- E.Van Waes
- N.
docenten
- I.Geerinck
- B.Gevaert
- E.Van Waes
- N.
6 sp. Levensbeschouwing: niet-confessionele zedenleer I QB1597 docenten- M.Pleumeekers (coördinator)
- N.
docenten
- M.Pleumeekers (coördinator)
- N.
Levensbeschouwing: niet-confessionele zedenleer I (6 sp.) QK1612 docenten- M.Pleumeekers
- N.
docenten
- M.Pleumeekers
- N.
6 sp. Levensbeschouwing: islamitische godsdienst I QB1598 docenten- I.Hancioglu (coördinator)
- N.
docenten
- I.Hancioglu (coördinator)
- N.
Levensbeschouwing: islamitische godsdienst I (6 sp.) QK1613 docenten- I.Hancioglu
- N.
docenten
- I.Hancioglu
- N.
-
Levensbeschouwelijke vorming fase 3
Volg je het modeltraject, dan kies je semester 1. Volg je een Zuid-traject, dan kies je semester 2
3 sp. Levensbeschouwing: rooms-katholieke godsdienst II QB1651 docenten- B.Gevaert (coördinator)
- N.
docenten
- B.Gevaert (coördinator)
- N.
Levensbeschouwing: rooms-katholieke godsdienst II (3 sp.) QK1666 docenten- B.Gevaert
- N.
docenten
- B.Gevaert
- N.
3 sp. Levensbeschouwing: rooms-katholieke godsdienst II QB1655 docenten- B.Gevaert (coördinator)
- N.
docenten
- B.Gevaert (coördinator)
- N.
Levensbeschouwing: rooms-katholieke godsdienst II (3 sp.) QK1670 docenten- B.Gevaert
- N.
docenten
- B.Gevaert
- N.
-
-
Keuzeruimte
Als vrije keuze kan je kiezen voor 'Brede contextstage' (QB1760) of een van de Cross Courses.
3 sp. Brede contextstage QB1760 docenten- W.Boes (coördinator)
- B.Gevaert
- N.
docenten
- W.Boes (coördinator)
- B.Gevaert
- N.
Brede contextstage (3 sp.) QK1760 docenten- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
docenten
- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
-
Cross Courses
3 sp. Scenarios for Dreamers for the 21st Century QT0002 docenten docenten
- M.Hall (coördinator)
- K.Mertens
- N.
Scenarios for Dreamers for the 21st Century (3 sp.) Qt0002 docenten docenten
- M.Hall
- K.Mertens
- N.
3 sp. European University: International Engagement Circus QS0022 docenten- N.Morren (coördinator)
- N.
docenten
- N.Morren (coördinator)
- N.
European University: International Engagement Circus (3 sp.) Qs0022 docenten- N.Morren
- N.
docenten
- N.Morren
- N.
3 sp. Service Learning: leren door maatschappelijk engagement QT0007 docenten- L.Leyssen (coördinator)
- E.Claes
- L.Leyssen
- N.
docenten
- L.Leyssen (coördinator)
- E.Claes
- L.Leyssen
- N.
Service Learning: leren door maatschappelijk engagement (3 sp.) Qt0007 docenten- E.Claes
- L.Leyssen
- N.
docenten
- E.Claes
- L.Leyssen
- N.
3 sp. 'Ondernemend Netwerk voor Starters' Leuven QT0008 docenten- P.Deckers (coördinator)
- R.Van Goolen
- N.
docenten
- P.Deckers (coördinator)
- R.Van Goolen
- N.
'Ondernemend Netwerk voor Starters' Leuven (3 sp.) Qt0008 docenten- P.Deckers
- R.Van Goolen
- N.
docenten
- P.Deckers
- R.Van Goolen
- N.
3 sp. 'Ondernemend Netwerk voor Starters' Limburg QT0009 docenten- M.Coenen (coördinator)
- N.
docenten
- M.Coenen (coördinator)
- N.
'Ondernemend Netwerk voor Starters' Limburg (3 sp.) Qt0009 docenten- M.Coenen
- N.
docenten
- M.Coenen
- N.
3 sp. Superdiversiteit QT0010 docenten- K.Vlayen (coördinator)
- L.Lenie
- K.Vlayen
- N.
docenten
- K.Vlayen (coördinator)
- L.Lenie
- K.Vlayen
- N.
Superdiversiteit (3 sp.) Qt0010 docenten- L.Lenie
- K.Vlayen
- N.
docenten
- L.Lenie
- K.Vlayen
- N.
3 sp. Changemaker Gathering: vijf dagen natuur, verhalen en verandering QT0011 docenten docenten
- R.Dhont (coördinator)
- K.Mertens
- N.
Changemaker Gathering: vijf dagen natuur, verhalen en verandering (3 sp.) Qt0011 docenten docenten
- R.Dhont
- K.Mertens
- N.
3 sp. Techniek in de Zorg QT0013 docenten- W.Van Diest (coördinator)
- N.
docenten
- W.Van Diest (coördinator)
- N.
Techniek in de Zorg (3 sp.) Qt0013 docenten- W.Van Diest
- N.
docenten
- W.Van Diest
- N.
3 sp. European university: Hackaton QS0025 docenten- N.Morren (coördinator)
- N.
docenten
- N.Morren (coördinator)
- N.
European university: Hackaton (3 sp.) Qs0025 docenten- N.Morren
- N.
docenten
- N.Morren
- N.
3 sp. Social and ethical issues in IT QD1555 docenten- G.Dierick (coördinator)
- N.
docenten
- G.Dierick (coördinator)
- N.
Social and ethical issues in IT (3 sp.) QM1591 docenten- G.Dierick
- N.
docenten
- G.Dierick
- N.
3 sp. Intercultural communications QD1556 docenten- B.Gjonpalaj (coördinator)
- N.
docenten
- B.Gjonpalaj (coördinator)
- N.
Intercultural communications (3 sp.) QM1592 docenten- B.Gjonpalaj
- N.
docenten
- B.Gjonpalaj
- N.
3 sp. UN sustainable development goals QD1557 docenten- J.van der Star (coördinator)
- M.Van Ingelghem
- J.van der Star
- N.
docenten
- J.van der Star (coördinator)
- M.Van Ingelghem
- J.van der Star
- N.
UN sustainable development goals (3 sp.) QM1593 docenten- M.Van Ingelghem
- J.van der Star
- N.
docenten
- M.Van Ingelghem
- J.van der Star
- N.
6 sp. Community Design Thinking QE1700 docenten- M.Hall
- N.
docenten
- M.Hall
- N.
Community Design Thinking (6 sp.) QN1700 docenten- M.Hall
- N.
docenten
- M.Hall
- N.
3 sp. European University: I Living Lab QS0023 docenten- N.Morren (coördinator)
- N.
docenten
- N.Morren (coördinator)
- N.
European University: I Living Lab (3 sp.) Qs0023 docenten- N.Morren
- N.
docenten
- N.Morren
- N.
3 sp. European university: Bootcamp QS0027 docenten- N.Morren (coördinator)
- N.
docenten
- N.Morren (coördinator)
- N.
European university: Bootcamp (3 sp.) Qs0027 docenten- N.Morren
- N.
docenten
- N.Morren
- N.
3 sp. Transdisciplinair Global Engagement traject: Benin QT0004 docenten- W.Claes (coördinator)
- M.Claes
- W.Claes
- N.
docenten
- W.Claes (coördinator)
- M.Claes
- W.Claes
- N.
Transdisciplinair Global Engagement traject: Benin (3 sp.) Qt0004 docenten- M.Claes
- W.Claes
- N.
docenten
- M.Claes
- W.Claes
- N.
3 sp. Transdisciplinair Global Engagement traject: Doble Via (Ecuador) QT0005 docenten- I.Carton (coördinator)
- G.t'Servranckx
- N.
docenten
- I.Carton (coördinator)
- G.t'Servranckx
- N.
Transdisciplinair Global Engagement traject: Doble Via (Ecuador) (3 sp.) Qt0005 docenten- I.Carton
- G.t'Servranckx
- N.
docenten
- I.Carton
- G.t'Servranckx
- N.
3 sp. Connecting Worlds QF9000 docenten- I.Devriendt (coördinator)
- N.Beel
- A.Beghin
- S.Lanoye
- B.Van Wijnendaele
- N.
docenten
- I.Devriendt (coördinator)
- N.Beel
- A.Beghin
- S.Lanoye
- B.Van Wijnendaele
- N.
Connecting Worlds (3 sp.) QO1456 docenten- N.Beel
- A.Beghin
- S.Lanoye
- B.Van Wijnendaele
- N.
docenten
- N.Beel
- A.Beghin
- S.Lanoye
- B.Van Wijnendaele
- N.
3 sp. Studentenparticipatie QF9019 docenten- L.Henkens (coördinator)
- N.
docenten
- L.Henkens (coördinator)
- N.
Studentenparticipatie (3 sp.) QO1389 docenten- L.Henkens
- N.
docenten
- L.Henkens
- N.
3 sp. STEAM-coach QS0024 docenten- I.De Winne (coördinator)
- N.
docenten
- I.De Winne (coördinator)
- N.
STEAM-coach (3 sp.) Qs0024 docenten- I.De Winne
- N.
docenten
- I.De Winne
- N.
-
Niet-modeltraject vakken
Onderstaande opleidingsonderdelen worden enkel opgenomen bij afwijkende trajecten.
10 sp. Praktijk 2 BaLO (10 SP) QB1796 docenten- W.Boes (coördinator)
- N.
docenten
- W.Boes (coördinator)
- N.
Praktijk 2 BaLO (10 SP) (10 sp.) QK1796 docenten- N.
docenten
- N.
14 sp. Praktijk 2 BaLO (14 SP) QB1802 docenten- W.Boes (coördinator)
- N.
docenten
- W.Boes (coördinator)
- N.
Praktijk 2 BaLO (14 SP) (14 sp.) QK1802 docenten- N.
docenten
- N.
6 sp. Internationale stage voor semesterstudenten (sem 1) QC1477 docenten- I.Nawaz (coördinator)
- N.
docenten
- I.Nawaz (coördinator)
- N.
Internationale stage voor semesterstudenten (sem 1) (6 sp.) QL1383 docenten- I.Nawaz
- N.
docenten
- I.Nawaz
- N.
5 sp. Wereldleraarschap, met inbegrip van levensbeschouwing QB1804 docenten- W.Leunen (coördinator)
- B.Gevaert
- N.
docenten
- W.Leunen (coördinator)
- B.Gevaert
- N.
Wereldleraarschap, met inbegrip van levensbeschouwing (5 sp.) QK1804 docenten- B.Gevaert
- N.
docenten
- B.Gevaert
- N.
5 sp. Onderwijsonderzoek en statistiek: wetenschappelijke verdieping QB1807 docenten- N.
docenten
- N.
Onderwijsonderzoek en statistiek: wetenschappelijke verdieping (5 sp.) QK1807 docenten- N.
docenten
- N.
4 sp. Kwantitatieve methoden in pedagogisch onderzoek QB1808 docenten- N.
docenten
- N.
Kwantitatieve methoden in pedagogisch onderzoek (4 sp.) QK1808 docenten- N.
docenten
- N.
4 sp. Orthopedagogiek: leerstoornissen QB1809 docenten- N.
docenten
- N.
Orthopedagogiek: leerstoornissen (4 sp.) QK1809 docenten- N.
docenten
- N.
27 sp. Connecting Worlds through Global Teachership QB1649 docenten- C.Moons (coördinator)
- N.
docenten
- C.Moons (coördinator)
- N.
Connecting Worlds through Global Teachership (27 sp.) QK1664 docenten- C.Moons
- N.
docenten
- C.Moons
- N.
9 sp. Praktijk 3 BaLO (9 SP) QB1797 docenten- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
docenten
- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
Praktijk 3 BaLO (9 SP) (9 sp.) QK1797 docenten- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
docenten
- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
11 sp. Connecting Worlds through Global Teachership QB1812 docenten- C.Moons (coördinator)
- N.
docenten
- C.Moons (coördinator)
- N.
Connecting Worlds through Global Teachership (11 sp.) QK1812 docenten- N.
docenten
- N.
6 sp. Internationale stage voor semesterstudenten (sem 2) QC1478 docenten- I.Nawaz (coördinator)
- N.
docenten
- I.Nawaz (coördinator)
- N.
Internationale stage voor semesterstudenten (sem 2) (6 sp.) QL1384 docenten- I.Nawaz
- N.
docenten
- I.Nawaz
- N.
5 sp. Datageletterdheid in de basisschool: wetenschappelijke verdieping QB1806 docenten- N.
docenten
- N.
Datageletterdheid in de basisschool: wetenschappelijke verdieping (5 sp.) QK1806 docenten- N.
docenten
- N.
4 sp. Kwalitatieve methoden in pedagogisch onderzoek QB1810 docenten- N.
docenten
- N.
Kwalitatieve methoden in pedagogisch onderzoek (4 sp.) QK1810 docenten- N.
docenten
- N.
4 sp. Onderwijs aan het jonge kind QB1811 docenten- N.
docenten
- N.
Onderwijs aan het jonge kind (4 sp.) QK1811 docenten- N.
docenten
- N.
9 sp. Pedagogische wetenschappen op kind-, klas- en schoolniveau QB1792 docenten- W.Boes (coördinator)
- N.
docenten
- W.Boes (coördinator)
- N.
Pedagogische wetenschappen op kind-, klas- en schoolniveau (9 sp.) QK1792 docenten- W.Boes
- N.
docenten
- W.Boes
- N.
15 sp. Praktijk 3 BaLO (met inbegrip van supervisie en intervisie) QB1793 docenten- W.Boes (coördinator)
- B.Gevaert
- N.
docenten
- W.Boes (coördinator)
- B.Gevaert
- N.
Praktijk 3 BaLO (met inbegrip van supervisie en intervisie) (15 sp.) QK1793 docenten- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
docenten
- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
3 sp. Connecting Worlds QF9000 docenten- I.Devriendt (coördinator)
- N.Beel
- A.Beghin
- S.Lanoye
- B.Van Wijnendaele
- N.
docenten
- I.Devriendt (coördinator)
- N.Beel
- A.Beghin
- S.Lanoye
- B.Van Wijnendaele
- N.
Connecting Worlds (3 sp.) QO1456 docenten- N.Beel
- A.Beghin
- S.Lanoye
- B.Van Wijnendaele
- N.
docenten
- N.Beel
- A.Beghin
- S.Lanoye
- B.Van Wijnendaele
- N.
40 sp. Praktijk: leren in de praktijk QB1805 docenten- W.Boes (coördinator)
- N.
docenten
- W.Boes (coördinator)
- N.
Praktijk: leren in de praktijk (40 sp.) QK1805 docenten- N.
docenten
- N.
26 sp. Praktijk 3 BaLO QB1787 docenten- W.Boes (coördinator)
- B.Gevaert
- N.
docenten
- W.Boes (coördinator)
- B.Gevaert
- N.
Praktijk 3 BaLO (26 sp.) QK1787 docenten- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
docenten
- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
27 sp. Praktijk 3 BaLO QB1788 docenten- W.Boes (coördinator)
- B.Gevaert
- N.
docenten
- W.Boes (coördinator)
- B.Gevaert
- N.
Praktijk 3 BaLO (27 sp.) QK1788 docenten- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
docenten
- W.Boes
- B.Gevaert
- N.
7 sp. Praktijkonderzoek QB1789 docenten- B.Gevaert (coördinator)
- W.Boes
- B.Gevaert
- L.Lefevre
- A.Meermans
- N.
docenten
- B.Gevaert (coördinator)
- W.Boes
- B.Gevaert
- L.Lefevre
- A.Meermans
- N.
Praktijkonderzoek (7 sp.) QK1789 docenten- W.Boes
- B.Gevaert
- L.Lefevre
- A.Meermans
- N.
docenten
- W.Boes
- B.Gevaert
- L.Lefevre
- A.Meermans
- N.
8 sp. Praktijkonderzoek QB1790 docenten- B.Gevaert (coördinator)
- W.Boes
- B.Gevaert
- L.Lefevre
- A.Meermans
- N.
docenten
- B.Gevaert (coördinator)
- W.Boes
- B.Gevaert
- L.Lefevre
- A.Meermans
- N.
Praktijkonderzoek (8 sp.) QK1790 docenten- W.Boes
- B.Gevaert
- L.Lefevre
- A.Meermans
- N.
docenten
- W.Boes
- B.Gevaert
- L.Lefevre
- A.Meermans
- N.
-